Tema: Re: Klausimas apie litavima toks bendresnis
Autorius: KaroliS
Data: 2010-03-08 20:04:59
bet tai man kažkaip keista , anais laikais pirma kažką patys konstruodavom ,
pasimokydavome lituot vielutes kol gražiai gaudavosi, ir tik įgavus
normaliai patirties jau kisdavom rankas i daiktus kurios dar išardžius
reikdavo ir surinkt:) o šiai dienai jaunimas griebia lituokli ir pirmyn
motinas lituot :)