Tema: Re: Samsung LCD remontas
Autorius: Vygandas
Data: 2010-03-08 11:59:52
Gali buti aplamai sakes !

Budintisis maitblokis distanciniam valdynui, aktivus PFC, maitinimas ekrano
pasvietimui, ir maitinimas viskam kitam (imtuvas, smegenis, garsas ir t.t.)
Tai gali buti islekes pasvietimo maitinimas, maniskem taip ir buvo, ekranas
juodas, garsas yra.

Pas kitus modelius buna kad jei per kelias sekundes neisijungia pasvietimas,
televizorius pereina i vel i budinti rezima, ismirksedamas ijungimo
indikatoriumi klaidos koda.