Tema: Re: akumo krovimas
Autorius: dpi
Data: 2010-03-02 10:12:59
Gal paprasciausias variantas butu paimti koki silpnesni (pvz CR123A bateriju, 3,6-3,7V) licio pakroveja ir jungti prie jo. Arba jei lituot moki, skaityk ana straipsni ir gaminkis pats koki paprasta pakroveja.
Bet kuriuo atveju zinok, kad liion krovimo metu gali ikaisti ir uzhsiliepsnoti, tad nepalik be prieziuros! Be to negalima ishkrauti zemiau pvz 2.8V (priklauso nuo konkrecios baterijos).