Tema: Re: Pasitikslinimas dėl elektroninio judėjimo jutiklio pajungimo prie lempos patrono
Autorius: Ramaas
Data: 2010-02-24 14:23:43
viskas būtų gerai tame piešinyje jai laidai du būtų sujungti vienodai bet
pasmane mėlynas laidas o piešinyje ten raudonas
Rudas jau įsiaiškinta ateinanti fazė iš patrono bus.
Raudonas laidas juk visada būdavo fazė žymima tai bus fazė kuri eis į patroną
ir ten uždeks lempą, o mėlynas bus nulis (nors nulis seniau juodas būdavo)
nuli reik ir patrone palikt ir nuvest į mėlyną laidą daviklyje
Na primakalavau aš čia be rašydamas bet jau pradeda dait kas kur jungsis ti dar pasitikslinau

R.

"hobio.puslapiai.lt" <hobio@puslapiai.lt> parašė naujienų news:hm34vj$rol$1@trimpas.omnitel.net...