Tema: Re: OFFTOPIC Levui
Autorius: Levas
Data: 2010-02-21 10:58:40
ir arrow kainomis? :)

Siaip, tai turim visokiu devboardu (pirkau second hand is ebay). Bet zymiai idomiau sukisti i savo projekta. Bepigu smaukytis devboarde kai ten megabaitai ram ir kitu gerybiu, o fpga velnisko dydzio. O kai fpga maziukas, kai reikia pasukti smegenius kad tilptu... vat tada buna challenge.

--
Bye, Levas