Tema: Re: aliumines vielos
Autorius: Bilibobas
Data: 2010-02-20 12:31:09
Yra viena tikriausiai isimtis....

Pas mane, pastoteje visi aliumininiai kabeliai su aliumininiais atgaliai prisjungti prie variniu "lapkiu" kurie jungiasi prie saugikliu laikikliu. Taip pat aliuminines shynos pajungtos prie variniu kirtikliu. Kodel cia nerudija? Dregmes tikrai yra.

Manau vienintelis atsakymas- atviras montazas. Nesikaupia dregme. Todel jei kazka reikia panasaus daryti buityje, nevyniokite izolke aplink. Dekit nuogus i didesne dezute ir butinai dezuteje drenazas. Gal koks vazelinas jauciu dalyvauja.

Apie pozeminius jungimas aisku nera kalbos.