Tema: Re: Klausimas del routerio
Autorius: aussie
Data: 2010-01-19 15:33:08
aciu, o mikrovisata nematys, kad skirstau ju srauta pas save viduje ir
neprades man "knisti" proto neva, tai mokek extra uz dar viena taska? Ar jei
teisingai sukonfiguruosiu routeri, jie paprasciausiai nematys antro tasko ,
nes bus taspats mac ant abieju PC?? Ar interneto tiekejams nesvarbu siais
laikais kad routerio pagalba keleta PC "maitini"??