Tema: Re: Klausimas del routerio
Autorius: Dovydas
Data: 2010-01-19 14:39:54
nusipirksi kazkokia tokia dezute
http://pigu.lt/kompiuterine_technika/tinklo_iranga/marsrutizatoriai/d_link_dir_320_80211g_wireless_router?id=211853
paemiau pirma pasitaikiusi, bet labiausia cia rekomenduoja linksys wrt54gl
modeli (ir pats toki turiu:).
ir turesi pasikviest koki drauga ar pan, kad ten sukonfiguruotu atitinkamai
(mac adresas, wifi nustatymai, etc). nieko sudetingo nera, galima ir paciam
pagal manual'a, bet su draugu geriant alu geriau susikonfiguruoja :)

del dvieju tasku.. tai galesi pajungt kad ir 10 :) problema gali but, kad
silpnai trauks bevielis is antro auksto i pirma, gali tekt pazaist su
dezutes vietos parinkimu..