Tema: Re: DVB-T imtuvas. Koks?
Autorius: Gamyklinis radijas su Kasete
Data: 2010-01-14 22:16:37
"kaiser" <kaiser.is_trinti@gmail.com> wrote in message
news:hintje$bi7$1@trimpas.omnitel.net...
> Man irgi įdomus šis klausimas. Reikia tėvam kažką įgyti, o pačiam
> išbandyti nei vieno Mpeg-4 priedėlio dar neteko.
> Mano atveju HD nėra aktualu, bet Conax lizdas gal nepamaišytų.

rysium su tuo, kad modeliu repertuaras musu parduotuvese keiciasi dazniau
uzh madas Milane ir Rio De Zaneire, tai nezinau ka protingo ir pasakyt.

dazniausias ir labiausiai uzhpisantis dalykas - ilgas delejus perjungus
kanalus.
antroj vietoj, distancinio nepatogumas. sitoj vietoj asmenishkai man Selteka
kliuna.

dar bandziau fug znajet koki modeli, kur ijungus priekyje uzhsidegdavo
melynas LED. ir tokio stiprumo, kad visam kambary melyna budavo, tai aparato
prie teliko laikyt nebuvo imanoma :))))