Tema: Re: DVB-T imtuvas. Koks?
Autorius: Jūratė
Data: 2010-01-14 21:08:26
siaip namie panasonicas turi distancini kuri gali apmokinti. sukisi nosytem orginalu ir panasonico distancini, paspaudi panasonikui mokintis knopkike, paspaudi ant orginalo knopkike, paspaudi ant panasoniko knopkike ir vsio. labai patogu kuomet nereikia keiti ka valdysi. tipo cd tv ar dar ka nors. susirenki is keturiu distanciniu reikalingiausias funkcijas i vsio.