Tema: Re: Kaip atsidaro HP laptopu maitblokiu korpusai?
Autorius: padugne
Data: 2009-12-21 11:45:11
On Mon, 21 Dec 2009 02:36:23 +0200, Laimis wrote:

> Dar, kažkur skaičiau, yra būdas statiškai spaudžiant/deformuojant
> priešingus kampus įstrižainėje (turbūt spaustuvuose su kokiais guminiais
> įtvarais); klijų siūlė turėtų neatlaikyti kažkur per vidurį, o toliau
> jau galima ir preciziškai.

Ne faktas, kad po tokio lauzymo kur nors netruks korpusas.
Vistik ten viduje be jokios laisvos erdves guli ekranuota dezute, todel
pakeliui teks deformuot ir ja. Nezinau ar gerai baigsis.

> Tai susitvarkei?

Kol kas dar neuzsiiminejau.

--
Kittehs u must haz prioriteez!
U no giv cheezburger 2 Ceiling Cat, an what has it earneded U?