Tema: Re: Kaip atsidaro HP laptopu maitblokiu korpusai?
Autorius: padugne
Data: 2009-12-21 00:17:34
On Sun, 20 Dec 2009 23:59:27 +0200, Laimis wrote:

> Aš tikrai tikiu. Tik tai ką tu ir kaip tai darei galioja tik tau, o ne
> kitam, nes pasakymai „iš visų jėgų“, „ant cemento“ yra dar blogesni, nei
> trankymas plaktuku tame filmuke.

Bent jau mano atveju (manau tipinis maitblokis kaip ir visi) kaip ir ner
jokio skirtumo ar viena karta vanot ar keleta.
Nes vanojimo esme yra kliju siules suardymas. O tam reikia ja deformuot,
t.y. ispaust vidun. O kadangi tarp jos ir elementu absoliuciai nera
laisvos vietos, tai nori ar nenori, bet toks tiesiai i ja atremtas
kondencatorius bus israutas is vietos. Pasidejus ant betono nukentes
isorinis vaizdas.

--
Kittehs u must haz prioriteez!
U no giv cheezburger 2 Ceiling Cat, an what has it earneded U?