Tema: Re: Q: termoporos patikrinimas
Autorius: krx
Data: 2009-11-28 14:17:51
"Laimis" <wiela@centras.lt> wrote in message
news:hepo1b$8bm$1@trimpas.omnitel.net...

> Metodas remiasi prielaida, kad „etaloninė“ termopora yra pakankamai
> tiksli, juoba, kad paprastai kitaip ir nebūna: perdega/sugenda senoji ir
> iš gamintojo gaunama/perkama kita, o naujoji bet kokiu atveju būna tiksli
> ar preziumuojama, kad būna tiksli, nes prietaisas, nesusimasčius apie
> kažkokį metrologinį kalibravimą, tiesiog (sėkmingai) eksploatuojamas
> toliau. To, mano galva, turėtų pakakti priimti tokią prielaidą priimtina,
> nes ji laiduoja pakankamo tikslumo atskaitos tašką.

Matyt taip. Galbūt reikės pirma visas keturias nenaudotas prasukti, iš jų
gauti vidurkį ir tada lyginti su naudotomis.

> O tikrinti galima įvairiai: ir lempa,

Turbūt tai paprasčiausias variantas.

> ir įtaisius jas abi („etaloninę“ ir tiriamąją) pačiame įrenginyje.

Atkrenta. Termoporų daug, įrenginio stabdymas ir perleidimas - sudėtingas
procesas.

> Jei tai nedidelė krosnelė, o papildomoss termoporos įtaisyti šalia
> originaliosios neįmanoma, tai galima *visas* termoporas glaustai viena
> šalia kitos įkišti į vidų ne iš galo, bet iš priekio (gausis kažkas
> panašaus į lietlempės kaitinimą, tik krosnelė gali veikti ir kaisti ilgai,
> lėtai, tai ir dinamiką patogiau stebėti/lyginti)

Matyt kažką teks tiesiog išburt, jei nepavyks rast paslaugos.

> Jei tai krosnelė ir jei įmanoma užtikrinti vienodas sąlygas: stabilią
> įtampą (pvz. maitinama nuo UPS'o; galų gale kwh'metro rodmenų dinamika
> išryškintų energijos disproporcijas laike), tą pačią aplinkos temperatūrą,
> tai galima paleisti kaitinimo ciklą ir stebėti/įrašyti temperatūros
> dinamiką. Po to įrenginį atvėsinti ir pakartoti procedūrą su tiriamąja
> termopora.

Idėja gera, bet praktiškai nerealizuojama.

Bet kuriuo atveju dėkoju už komentarus. Dabar aiškiau, kaip galima būtų
suktis.