Tema: Re: Paklausimas del raciju
Autorius: MM
Data: 2009-11-06 19:47:40

Teisingai, nusisvilpt  !

>   Ne aš siūliau išsiimti leidimus lindimui į šituos "regioninius" dažnius.

dar karta nusisvilpt !

> Šiaip nepamirškim, kad Altajaus kaimynas yra Novosibirsko apskritis, ne
> kokie nors uzbekai. Taigi kaip minimum visi RZ9*, o temstant ir toliau
> sieks.

Dar ir dar karta nusisvilpkit !

Ten kanuose per ta racija gali pasiust visus lendancius i pokalbi ant 3
raidziu...
Niekas nelips i kalnus pelenguot, kur kazkoks siustuvas dirba...
Geriausiu atveju kazkoks megejas igirdes, gali is pykcio priepolio geriausiu
atveju paleisti tuo dazniu eterio trukdyma.....
bet tai neproblema, gali pereit i kita dazni, tik reikia turet susitarus is
anksto pagal laika ar atsizvelgiant i trukdymus i kur...

100% garantuoju, normaliai mastanciam zmogui, kalnuose yra pagrinde rysio
reikalas, kadangi del to priklauso zmogaus ar net grupes zmoniu gyvybes, o
ne kazkokiu biurokratiniu leidimu problema...
Siulau toli toli nusisvilpt ant tu biurokratu, tik vienintele problema, kad
tas racijas legaliai persivezti per siena iki tu kalnu... Dazniausiai norint
legaliai, tenka visus tuos leidimus gauti ir ant sienos pateikti, na bet jei
turit galimybe jas permesti kokiu nors pvz. parasiutu, tai manau pasinaudoje
jomis, tas racijas dar uz normalius pinigus prastumsite vietiniems.... ir
jau tada leidimai bus ju problemos....