Tema: Re: Paklausimas del raciju
Autorius: efka
Data: 2009-11-02 15:09:11
La,

tai va su tais Altajais ir dabar ten subendrauja tarp automobiliu bei
stacionariai stovinciu.. Tik kad jau vos gyvi jie ten, todel ir masto
apie 21 amziu.. (p.s. 20 amziaus pabaigos isradima- palydovinius
telefonus turi, tik kad vietoj naudojant biski menesines saskaitos...)

O del nesiojamu- tai visgi koki gal parekomenduotum modeli?
Del 5Watu viskas aisku, tai reikalinga kuo patikimesne (nes matys
visko), waterproof, akumai kuo ilgiau laikantys.. Zodziu ne darbinis
"arkliukas, bet ARKLYS. :)

P.S. pageidautina galinti susibendraut ir su busima stacionare- auto
iranga...

Aciu

P.S. o is Fedingo nepirksiu- amerikosus irgi labiau vertinu siuo klausimu :)