Tema: Re: Priminkit paskaiciavimus
Autorius: Lee
Data: 2009-10-28 19:38:36
Nu mano atveju vienas sviestuvas su 10 halogenu ir dideliu trafu.
Laidai neploni.
Kazi aplamai kaip su tais halogenais: ar 10 halogenu po 10W duos
apsviestuma kaip 100W iprastine lempute? Ar maziau/daugiau?

Prie to pacio: gal jau yra kokiu "taupiuju" lempuciu israsta i G4
lizdus? Kambarys bus gausiai gyvenamas, tai gal kadanors atsipirktu
investicija.
LED'ais dar turbut anksti pasitiket. Nors ir aptikau keleta variantu,
kad net nereiktu papildomu maitiaku - imk ir dek.