Tema: Re: Priminkit paskaiciavimus
Autorius: krx
Data: 2009-10-27 19:31:58
"Levas" <blas@sss.com> wrote in message
news:hc78p4$n5t$1@trimpas.omnitel.net...
> Kartais pastoviai svieciancios lempos buna pigiau nei mirksincios.

Teoriskai taip. Dar be abejo priklauso nuo paros meto.  Bet man bent jau
asmeniskai idejiskai nepatinka sviesos tarsa, kada sviecia bile sviest. Cia
tas svietimas tai pagal Jevonso paradosa - nors santykinai svietimas
atpinga, bet absoliucia verte gali isaugt.

> Gal sakysim 40W liuminiscenciuniu lempu pastoviai svieciantu butu ir
> pigiau?

Gal. Kiekvienas atvejis skirtingas.

> Ir kodel kryptiniai halogenai? Jei labai kryptingai sviecia, todel kokiam
> praejimui nera ekonomiska. Halogenai tai kokiai ekspozicijai, akcentams ir
> panasiai.

O kas sake, kad kryptiniai. Kryptinis tik ant stalo. As asmeniskai tik uz
atspindeta/difuzini apsvietima, dar daugiataski, kad seseliu nebutu.

> O ir halogenai be softstarterio nemegsta junginejimo. Beja, pati
> halogenine lempa megsta buti karsta (stikline kolba), kad veiktu
> halogeninis procesas. Saltos halogenines lempos pajuoduoja.

Teisybes rasta jusu zodziuose. Bet esme vis vien ta pati - atejus
kompaktinems liuminescencinems greiciausiai teks perdaryti bent dali visos
apsvietimo infrastrukturos.