Tema: Re: Slyksti komercija: Kazkas domejosi HV. Turim rentgeno aparato dalis 150kV@100mA, 1 fazė
Autorius: Audrius K.
Data: 2009-10-20 14:25:11
"Bilibobas" <kakbubu@tralia.lt> wrote in message
news:hbjs9a$qgv$1@trimpas.omnitel.net...

> Man atrodo, kad tu nesusidures su realybe.

    As ta realybe matau kiekviena diena. Ir keikiuosi, ruosdamas mazai
prasmingus pranesimus RSC....

 Nei tos lempos kur buvo registruotos nei ka.

    Nebuk tuo tikras. Nuo tarybiniu laiku tos lempos buvo registruotos...
Man paciam tenka surinkineti galus...

 Tikriausiai sandeliavo tarybiniais laikais, o poto sutvarke sandeli ir
panasiai. Ir isviso, kazkoks paranojiskas tas rentgeno lempu registravimo
istatymas- ka jau tokio teroristisko su jom galima padaryti? Kaimynus per
siena svitinti? Nejuokinkit.

    Mano suvokinu taip pat reiktu registruoti tik visa viekiancia sistema :
generatorius - trafas - vamzdis.  Taciau gal tiesiok paprasciau sekti vien
tik vamzdzio judejima. Juk be vamzdzio vis vien nepasvilinsi kaimyno....
Tarp kitko, gal ir nieko ideja - pastatai vamzdi, pajungi laidus nuo trafo,
prie trado - generatoriu. Ir ziurek, po kokios savaites kitos kaimynas
suserga spinduline liga...  :-))) Taip, kad gal vis tik ir yra prasme
kontroliuoti vamzdzius....

Tada dar gal suregistruoti kenetronus ir demferinius diodus is lempiniu
teliku? Juos uzturbinus irgi rentgeno spinduliai gaunasi. :)
> O siaip susidure mes su legaliu rentgeno spinduliu saltiniu- yra tos
> rankinis aparatukas kuris nustato metalu sudeti. Jame yra mazyte lempa.
> Tai registravom legaliai ir panasiai. Tai pirmiausia valdininkai varte
> akis ir nesuprato kaip cia gali buti. Poto ikyriai siule savo paslaugas uz
> $$$. Poto buvo visi pasiusti naxui ir buvo viskas padaryta pagal istatymo
> raide. Ir nebuvo taip sudetinga viska sureguliuoti. Tik labiausiai
> biesino, kad atsakingiems valdininkams buvo visiskai dzin ta apsauga,
> jiems labiausiai norejosi gauti kysi uz nesamas paslaugas...

    Apie tvarka galeciau ilgai pasakoti.... (pvz privatus asmuo (gydytojas)
gali nusipirti rentgeno aparata. Iteisinti - ne)
Audrius K.