Tema: Re: Slyksti komercija: Kazkas domejosi HV. Turim rentgeno aparato dalis 150kV@100mA, 1 fazė
Autorius: Bilibobas
Data: 2009-10-20 11:27:22
> Siaip, zinok, ir dabar VISI rentgeno vamzdiai yra registruojami RSC centre,
> ir apie bet koki rentgeno vamzdzio judejima (ivezima-isvezima, isigijima,
> sumontavima-demontavima) jiems reikia pranesti 10 dienu begyje.... Jei
> vamzdis nebevartotinas, ji privaloma sunaikinti (sudauzyti). Turi buti
> sunaikinimo aktas. Atspek, ar nera baudziamosios atsakomybes uz dokumentu
> klastojima? (jei surase akta, bet nesunaikino)
Man atrodo, kad tu nesusidures su realybe. Nei tos lempos kur buvo registruotos nei ka. Tikriausiai sandeliavo tarybiniais laikais, o poto sutvarke sandeli ir panasiai. Ir isviso, kazkoks paranojiskas tas rentgeno lempu registravimo istatymas- ka jau tokio teroristisko su jom galima padaryti? Kaimynus per siena svitinti? Nejuokinkit. Tada dar gal suregistruoti kenetronus ir demferinius diodus is lempiniu teliku? Juos uzturbinus irgi rentgeno spinduliai gaunasi. :)
O siaip susidure mes su legaliu rentgeno spinduliu saltiniu- yra tos rankinis aparatukas kuris nustato metalu sudeti. Jame yra mazyte lempa. Tai registravom legaliai ir panasiai. Tai pirmiausia valdininkai varte akis ir nesuprato kaip cia gali buti. Poto ikyriai siule savo paslaugas uz $$$. Poto buvo visi pasiusti naxui ir buvo viskas padaryta pagal istatymo raide. Ir nebuvo taip sudetinga viska sureguliuoti. Tik labiausiai biesino, kad atsakingiems valdininkams buvo visiskai dzin ta apsauga, jiems labiausiai norejosi gauti kysi uz nesamas paslaugas...

Bye, Levas