Tema: Re: Gaudom viena parametra ir nezinom ar sugavom... konsultacijosreik
Autorius: Laimis
Data: 2009-10-11 18:11:52
Levas rašė:
> tai sita nuoroda zinau. Gi mano schema labai panasi, tik naudoju
> isorini generatoriu- as ja ir remiausi. Ir gal autorius kankina RF
> mazus droseliukus, o as noriu prigriebti didesnius droselius.

Tai griebk.
Tik, kad originalo originalioje schemoje talpa 5000u, o srovės
ribojančio rezistoriaus (ir dar tokios sąlyginai didelės varžos) tai
apskritai nėra...
(tai ir tu jį mesk, nes dėl to srovės mažokos, o ir įtampa dėl to krenta
(ant ribos), tad ir mosfet'o kanalo netiesiškumai (Id/Vds) gali reikštis...)