Tema: Re: Gaudom viena parametra ir nezinom ar sugavom... konsultacijosreik
Autorius: Laimis
Data: 2009-10-11 18:01:16
Levas rašė:

> diodu talpos? Jei del ~1000uF kondiko tai priglaudus dar viena
> ~1000uF kondika paveikslelis beveik nepasikeicia. Pabandysiu ideti
> zemavolti shotki dioda ir kompo maitblokio. Paziuresiu kaip pakis
> vaizdelis.

Na, ir tiek ritė, tiek diodai turi savo talpą. Ji galbūt šimtų+ pF
dydžio, bet ją įkrauti/iškrauti irgi reikia...
(tai nesusiję su elektrolitinių kondensatorių talpa)

> Ar tavo simuliatorius tikrai simuliuoja serdi? Gal ir sunku mano

Mano simuliatorius simuliuoja šerdies įsotinimą (magnetinio srauto
išraišką) aproksimuodamas funkcija:
flux = Lo * Isat * tanh(x/Isat)
čia x: ritės srovės kintamasis, Isat - šerdies įsotinimo srovė

Žmonės, kurie dirba su simuliatoriais (ir šiuo) teigia, kad tai
pakankamai adekvatu/tikslu tam, kas vyksta realybėje.

> paveikslelyje iziureti, bet taip atrodo, kad yra luzis sroves

> grafike- ispradziu srove kyla ~50 laipsniu kampu, o poto stipriai
> suoliuoja i virsu - iki 4..6A. Ar klystu? Ar cia jau energija is
> rites?

Aš iš tavo grafiko sunkokai ką matau, o saturacijos tai tikrai nematau,
nes srovė staigiai (per labai trumpą laiką) šoka į viršų ir paskui
staigiai grįžta (įsikrovė ritės, diodų talpos) iki ~poros amperų ir
toliau, kol atidarytas mosfet'as bemaž nekinta (ar kinta/didėja labai
lėtai), o juk būtent čia ir yra ritės (įkrovimo) srovė/kreivė, t.y. ji
yra labai gražiai, veik horizontali tiesė... ;-)

> Ir tavo simuliatorius nerodo to grazaus itampos virpejimo :)

O tu esi tikras, kad čia ne oscilografo šniūras virpa...? :-)
(nepulsiu aš čia to simuliatoriaus liaupsinti, bet jis tikrai gali
susimuliuoti viską pakankamai tiksliai)