Tema: Re: Savadarbis UPS
Autorius: krx
Data: 2009-09-09 22:16:21
"Gintas" <netikras@adresas.lt> wrote in message
news:h88tgf$3si$1@trimpas.omnitel.net...

> 1)  nesiojamas mazas 1,5kw eiles generatorius-kokia ten prieziura, kiek
> ten tos vietos?

1.5 kW - tai čia jei šaltyvą, apšvietimą ir avarinę TV? O jei norėsi ką nors
daugiau/ilgiau? P.S. Juk ne visi prie centrinio šildymo, dujų čiaupo
gyvena...

> 2) pastatyt garaze ir dusliaka prijungt prie iskisto i lauka vamzdzio
> tinkamos gofros pagalba-kas ten smirdes ir ters, daugiau nei stovinti
> garaze masina?

Be abejo galima ir taip. Bet ar čia gyvenimas, ar, atsiprašant, savikruša?
Aš dar įvertinčiau gofros trūkimo ir pasinuodijimo, bei gaisro riziką.

> 3) pakeisti benza, syki i 4men? per tiek laiko-ziu dar rasi kur ir
> isnaudot-taigi atjungti nuo sistemos nesudetinga-tik dusliarka ir rozete,
> na, gal iki akumo plonycius laidus, kurio deka -akumas gali buti pastoviai
> kraunamas silpna srove.

Galima. O kam daryti kreivai, jei galima daryti gerai, jei to reikia? Aš
nieko prieš viskas idėjas. Bet reikia skirti skautišką gyvenimą ir
užsidegimą iki "prieš-30" ir normalų gyvenimą "po-30".

> p.s  kazkada maciau linka apie kazkokius el.  generatorius, varomus
> dujomis. Tipo-nuosava elektrine, virtuveje, spinteles pavidale ar tik ne
> hitachi firmos. Negi prisisapnavo?

Na tik jau ne garaže ar gyvenamose patalpose, ar dar kur arti jų.