Tema: Re: Savadarbis UPS
Autorius: Evaldas
Data: 2009-09-09 13:51:19
"Pakas" <pakas@mail.ru> wrote in message news:h880ae$rm3$1@trimpas.omnitel.net...
> Arteja sildymo sezonas, kad butu ramiau reikia pastatyti katilui UPS.
> Nagrinejami variantai :
> 1.Gamyklinis smart UPS su sinusoides isejimu tarkim 1000W. Kaina bus matyt
> apie 1000lt

galima mėginti pigiau http://www.komp.lt/?m=2&g=1f1c9758f9
Aš pas Levą dar gerokai pigiau prasisukau.

> 2. Pirkti įtempos keitikli is 12-230V plius pora akumu. Šio atveju yra
> nemazai klausimu. Kokio galingumo reikia akumu (Ah) kad sistema veiktu min 3
> valandas - tarkim katilas ryja pastoviai 150W? Ar butinas sinusoides
> isejimas - neuztenka modifikuoto meandro? Koks tada optimalus konverterio
> galingumas?

Inverterių išėjimas ne sinusoidė, nesvarbu ką jie ten rašo, bet ne sinusoidė. Kaip ir Line Interactive (Smart) tipo UPSu bet čia ne taip svarbu.
Šiuo atveju reiks galvoti kaip padaryti perjungimą nuo tinklo ant keitiklio arba konstruoti galingą lygintuvą (gausis kaip ir ONLINE tipo UPSas), apsaugą nuo gilaus iškrovimo, ir t.t. ir pan.
UPSe visa tai jau yra.

Akumuliatorių talpą paskaičiuosi paprastai 50Ah 12 V akumuliatorius yra 600Wh. Vadinasi idealiomis sąlygomis 120W imantis  katilas veiktų 5val. realiomis ~3h,  likusias suvartos inverteris, nesvarbu ar jis atskirai ar integruotas į UPSa.