Tema: Re: Kur Briga remontuoti?
Autorius: Juozas K.
Data: 2018-01-12 13:20:15
"Gintas" <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com> wrote in message
news:p3a503$486$1@trimpas.omnitel.net...
> tai ir nesigincyk del principo:
>
> Nei Intel, nei rusai negalejo kontroliuoti gamybos proceso, tad ir
> markiruodavo pagal tai, kas pavykdavo pagaminti, tiek rusai, tiek Intel

jeigu skaitei tai matei, kad del principo ir nesiginciju, gincijuosi del jo
masto skirtingose pusese. nemalk trecia karta to pacio sudo, jis jau ir taip
labai skystas. pradziai apskritai butu labai gerai, jei bent suprastum apie
ka gincijamasi. nes daznai pats su savim gincijies, pats susigalvodamas
oponento teiginius kuriu jie niekada nesake.

p.s.: kaip visada prisitaikai kaip tau patogiau ir atsakai ne i tai, ka
kitas turejo omeny, bet uz tai linksma skaityti

> Plius -ivertinkite kelintais metais KT315 gamyba pradeta

ieskai bent kazkiek "atplaunanciu" argumentu? :) tai tik irodymas, kad
sutinki del paklaidos masto skirtumu