Tema: Re: Kur Briga remontuoti?
Autorius: Juozas K.
Data: 2018-01-12 13:00:20
"Gintas" <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com> wrote in message
news:p39uqe$uhr$1@trimpas.omnitel.net...
> Noriu aiskiai pasakyt, kas gamindamas CPU Intelis nezinodavo, koks CPU
> gausis (koks daznis jam bus leistinas) Pagamine ir pratestave-nurodydavo
> dazni. Faktas.

be abejo. bet lygini bb su pirstu. nes tikslumas absoliuciai ne tas, o ir
mastai ne tie.
tas pats kas sakyti, jog nu ir kas, kad rusui vezimo ratas biski kreivas
gaunasi, amerikonai irgi su lazerio spinduliu ne i menulio centra pataike, o
keliais metrais i sona.

ir taip aisku, kad del pacio principo niekas nesigincija, jis galioja
visiems. bet kaip atpirkimo ozio to tikrai negalima visur naudoti, reikia
lyginti to meto situacija ir masta pas viena ir kita sali. apskritai
nesuprantu kodel tau tai aiskinu, juk zinau kad ir taip supranti, tik mali
suda :)

> Taip kaip ir rusai-gamindami tranzus nezinodavo koks rezultate to tranzo
> stiprinimas gausis. Pagamine ir pratestave-markiruodavo atitinkama raide.
> Faktas.

mhm, ir ka? as irgi tada pasikartosiu:
> [...]
suda :)

> Panasumas tarp Intelio ir rusu-nei tie , nei tie gamindami nezinodavo

mhm, ir ka? tai dabar visi kurie turi kazkokia paklaida (kaip suprantu, tau
net nesvarbu kokio jinai dydzio) - automatiskai tampa vienodais ir galima
vertinti vienodai? na tikrai gintiskas mastymas eilini karta

> Baisus tie rusai Juozui :)

nenusisnekek ir nedek zodziu man i burna, kaip dauguma russ-troliu delfio
komentaruose zviegianciu apie tai, kad zmones nemegsta rusu. ne rusu
nemegsta, o ju supi*tos valdzios, tame yra skirtumas. ir ne rusu bijo, o ju
valdzios salygojamu nesamoniu, pats laikas jau butu atsiminti