Tema: Re: Q: HDMI kabeliuotÄ—
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-09-21 22:15:26
Ir vis tiek gaunasi kelis kart pigiau nei kiti vietoj konkurse pasiūlo
kokius nors kilmingus..

Čia šiaip mintis buvo, man OP sprendimas toks "naminis" pasirodė, tai
pagalvojau, kad ieško pigiai, ar daro gal įmonėje kurioje dirba daug
metų, tai paprastai truputi kitaip vyksta viskas nei paslaugos iš gatvės.