Tema: Re: Q: HDMI kabeliuotÄ—
Autorius: Grzegorz Brze^Hęczyszczykiewicz
Data: 2017-09-20 23:34:06
2017-09-20 23:09, cD-r0m rašė:
> HDMI signalas šiaip keliauja 10-15 metrų (teoriškai). Per spliterius jį
> ten gal stipresnį atiduoda, sėkmingai 20-25 metrų kabeliai veikia.

Pas mane 15m (plius pigtai'ai po 3m) 1.3 specifikacijos kabeliai veikia
kelis metus, bet point-to-point. Nors kartais mažieji Mac'ai turi
problemų. Galbūt reiks statyt aktyvų intarpą.

> Iš patirties - jei signalą į pirmą spliterį paduosi gerą, toliau viskas
> normaliai eis.

šaltinis - HDMI switch'as 3->1, prieš jį - konverteriai iš VGA.

> Rekomenduojama, kad šaltinis neturėtu HDCP, nes gali keistų dalykų išlįst.

Jei jungs - patys kalti. Tech sąlygose HDCP nenumatytas.

> LABAI LABAI rekomenduojama visus prietaisus sukabint ant vienos fazės,
> kad per HDMI groundą nevaikščiotu neaiškūs potencialai. Jų poveikis
> svyruoja nuo visai px, kažkas neveikia/mirksi, dega prietaisai :)
> Žinoma dar geriau naudoti galvaninį atskyrimą, bet HDMI atskyriklių gyvų
> nemačiau :)

Problematiška, nes per PF išbalansuosiu fazes pastate.

> Kaip alternatyvą su tvirtesnėm ateities perspektyvom, ir pagal paskirtį
> galiu pasiūlyti naudoti HD-SDI sistemą, tik kainuos daugiau. Kinietiškų
> keitiklių į HDMI būna po USD20, spliteriai irgi būna. Geras laidas neša
> iki 100-150m, CCTV truputi mažiau.

Viskas vienoj patalpoj (~8x15 m), tik patekimas į kai kurias dalis
apsunkintas. O ir kinams mūsiškos viešųjų pirkimų procedūros neįdomios.

--
Bre^Hze^Hęz^Hczyski^H^Hzczykiewics^Hz