Tema: Re: PICas ir EPROMas
Autorius: Gediminas
Data: 2017-09-04 17:21:14
Programint reik o ne kursus lankyt. Kodini, nesigauna, tada guglini,
examplus nagrineji, skaitai forumus, datasheetus. Beje bet kurio MCU
datasheete bus aprasytas SPI veikimas trumpai. Suprast uzteks. Nera
kursu apie bet kurio chipo veikima. Gamintojas duoda aprasymus, veikimo
pricipus ar kodo pavyzdzius. Nors SPI flashai pas visus beveik vienodi.
Gali pakeist i kito gamintojo ir viskas veiks.