Tema: Re: PICas ir EPROMas
Autorius: Shadowed
Data: 2017-09-04 15:48:26
Reiktu man kokius kursus palankyt, tada tai butu idomesnis programinimas,
nes daba labai jau letas mokymasis gaunasi. Bet tokio dalyko nesugooglinau
:)

"Gediminas"  parašė naujienų news:oojfce$8em$1@trimpas.omnitel.net...

Erase komandas kaip patikrinsi, kad chipas suprato ir vykdo? Statusa
skaityt reikes. Geriau pradek nuo skaitymo komandu. Status ar ID
registru. Atrodo sudetingiau, bet aiskiau rezultatas matomas. Vis tiek
reikes. Oscilografas bus draugas siuo atveju. Examplu pas microchipa
susirasi.

Esi nors karta SPI leides?

next big challenge bus prideti USB prie flasho ir padaryti atseit USB
memory rakta. Jei tai pavyks, galesi kaip rimts bachurs krutine atkises
vaiksciot.