Tema: Re: apie elektronika ....
Autorius: Remigijus
Data: 2017-05-10 18:44:22
2017-05-03 22:57, ice rašė:
> kaip jum sis youtube kanalas apie elektronika?
>
> https://www.youtube.com/channel/UCrgIVChiv543uBc-MqTtQsA/featured
>
> p.s
>
> mano.... :)

Nieko nesakysiu apie pateikimą, nežiūriu aš tokių video, tiesiog
nesuprantu kam jie reikalingi. Man geriau paskaityt, be jokių video.

O pats modulis, apie kurį čia kalbama, yra visai neblogas, bet turi dar
vieną minusą, kurio nepaminėjai. Jo konverterio dažnis gana aukštas, lyg
tai keli MHz, tiksliai nepamenu, todėl iš jo eina nemaži trukdžiai.
Aišku žiūrint kas maitinama, bet kartais taip pjauna, kad persikrauna
mikrokontroleris, jokie kondensatoriai nepadeda. :)

http://rem-blog.net/2017/03/25/lqr-kontroleris/ va čia jis sukėlė
nemažai problemų. Ilgokai teko vargt su trukdžiais...