Tema: Re: apie elektronika ....
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-05-04 11:00:39
Man lėtokas pateikimas, per daug kalba mėtosi (tarpai tarp sukarpytų
žodžių nenatūralūs), garsas nesutvarkytas (kalbą siūlau verst į dual
mono, kad nesigirdėtu kaip vaikštai aplink kamerą)..

Nu ir galima orientuotis, kad nemaža dalis žiūrovų aprašymo neskaito,
tai gali pakomentuoti, pvz kol lituoji, kad aprašyme nuorodos, koks
lituoklis, dar ką nors.. Teoriškai neturėtu likti visokių 3 sekundžių
pauzių tarp sakinių.

Kai arti kameros kiši daiktus - fokuso negaudo kartais, žiūrovus
nervuoja tai.

Pradinės vinjetės tikslas neaiškus, labai ilgai eina, garso lygis daug
didesnis nei likusio video.

O šiaip šaunu išgirsti ir lietuvišką turinį, nors man jis ir nėra itin
aktualus :)

P.s. Pats video produkcija užsiimu ir kartais pažiūriu angliškai
elektronikos hackerius :)