Tema: Re: LED lempos
Autorius: Shadowed
Data: 2016-10-21 16:10:22
Nu vat, pora valandu darbo, guli ant sildomu grindu, atkeltas per 2 cm (ant
knygu).

"Shadowed"  para naujien news:nucv2b$2hf$1@trimpas.omnitel.net...

Geras patarimas, uzkuriau, pries darbo pabaiga viska patikrinsiu.

"Evaldas"  para naujien news:nucuep$21k$1@trimpas.omnitel.net...

Patikrink korpuso temperatura +25 C aplinkoje po keliu valandu veikimo. Jei
ranka ant jo nulaikyt galima tai gal ir viskas gerai.