Tema: Re: LED lempos
Autorius: Lapinas
Data: 2016-10-21 12:50:14
Iš techninės pusės abejotinai atrodo radiatoriaus sprendimas.
Kiemas pas tave kokio ploto? Nes nepramoniniam kiemui 10-20W žviestuvėlių -
per akis. Kam ten heatpipe su lameliniu radiatorium nežinau.
Pas mane prožektorius yra vorų veisimosi taškas, gerai jei jie iškeps tam
radiatoriuje, nes jei ne - tai visą užkimš jau pirmą vasarą.