Tema: Re: Laido ilgintuvas elektrinei vejapjovei pagal Fengshui
Autorius: Kesha
Data: 2016-06-06 11:52:36
realiai per akis tikro 1,5mm kabelio tokiai apkrovai, visi tie
reikalavimai (kaip pvz. max galia ritėje ir išvynioti, tai dėl
susidarančių nuostolių dėl varžos, indukcijų ir t.t.) reikalingi būtent
dėl priešgaisrinės saugos, t.y. kuo prastesnis kabelis, kištukas,
rozetė, tai tuo labiau kais.
Visada yra gerai kokybiškas ir storas kabelis, bet tavo atveju pilnai
pakaks to papildomo 1,5mm skerspjūvio minkšto kabelio, tuo labiau
lengvai patestuot galėsi pjaudamas žolę (jei smarkiai nešyla, viskas
gerai).
Sodyboje naudoju prailgintuvų galybę, net kartais vos ne iki 100m
gaunasi pasijungti elektrinį grandininį pjūklą 2,2kW, laidai
"firminiai" senukų 3x1,5mm, gaunasi dar iki 3-4 jungimų rozetėmis ir
net įvertinus  tai, kad realiai ten iki 1,5mm kvadrato nedatempiama ir
varis viduje nekilmingas, bet pakanka.