Tema: Re: Laido ilgintuvas elektrinei vejapjovei pagal Fengshui
Autorius: Evaldas
Data: 2016-05-31 15:50:45
Ziauriai nepatogu su rite. Jau kabelio tampymas uzpisa, o dar kai rite....
Paprasciausiai nusipirkau 2x2.5 minksto kabelio (izeminimo kaime nera ir vejapjovei jo nereikia todel 2 gyslu) ir uzdejau gumuota kistuko lizda kad nereiktu pergyvent jei nukris uzlipsi ar pan. Taip daug geriau nei rite su papilomu prailgintuvu, tiek vejapjovei tiek trimeriui tiek grandininiam pjuklui.