Tema: Re: įkroviklis AA ir AAA elementams
Autorius: MRT
Data: 2016-03-18 15:13:23

> Aš apie tai, kad už ~10-20+€ skirtumą tarp elementaraus (iki ~10€) ir pro sumaniako už brangiai (30+€) geriau paimti atsargai 4-8
> eneloop'us ir dar kokį pigų 2-4'vietį kroviklį. Kompensuos su kaupu individualių kanalų nebuvimus, greito įkrovimo poreikį. Prieš
> pigų sumaniaką, o tiksliau prieš pigumą aš ne prieš. Prieš brangų sumanumą, kurio bent jau man buityje visai nereikia.

Kai prireiks papildomu Eneloop'u pagalvok apie sita:
http://www.skytech.lt/search.php?keywords=bq-cc16
Ir pakankamai brandinis, ir nebrangus, ir smart, ir greitas (jo logo 2h).
O tupo (tarkim be visokiu deltu, individualiu kanalu) - nei naudociau,
nei rekomenduociau... Ypac prie brangesniu akumu..

PS. tavo simple varta turi ko gero pakankamai buka taimeri..
Abejociau, kad ji sugeba nuskaityt kiek ten tu mAh ir kokios bukles tas akumas.

Cell configurations:
AAA 2 or 4 pieces
AA 2 or 4 pieces

Charge currents: