Tema: Re: įkroviklis AA ir AAA elementams
Autorius: Audrius K.
Data: 2016-03-18 09:46:05
On 2016-03-17 22:49, Laimis wrote:

> Pabūsiu gal nepopuliarus, bet buityje man visiškai nereikia sofistikuotų
> kroviklių,

Naudoju toki, koks lemonoje (pirkau vokietijoje su kitu vardu),
atsidziaugti iki siol negaliu. Iki tol turejau greitaeigi GP, nepatiko.
Dabartinis gali (ir tai man, kaip buitiniam vartotojui, svarbu):
1. Galima keisti krovimo srove - jei turiu laiko, kraunu letai
tausodamas akumuliatorius, jei reikia skubiai - jungiu max krovimo srove.
2. Galima krauti is 12V - kelionese pasikraunu vaziuodamas.
3. Ypatingai svarbu - matau, kiek mAh ikrove. Jei akumai buvo isnaudoti,
visada pamatau, kurio talpa sumazejusi, ir kuri reikia gaivinti arba
ismesti.
4. Jei neprisimenu, pakrauti akumai ar ne, pagal krovimo itampa
suprantu, ar jie apypilniai ir galima nekrovus naudoti, ar tusti.

Kiti privalumai maziau svarbus, taciau man situ uztenka, kad rinktis
toki pakroveja, o ne piguva, kuri gerai neatlieka nei vienos is anksciau
isvardintu funkciju... (pvz su turetu senu greito krovimo idejus akuma
krauti nebuvo galima suprasti, jis visiskai tuscias ar apypilnis.
Greitai reikia akumo (pvz noriu susirasti ir pasikrauti kelis akumus ,
pakol geriu kava : ikisi i pakroveja, ir nezinai, jis bus pakrautas po
15 min  (yra apypilnis) ar po 1,5 val (tuscias). O iseiti noriu po
30min. Ieskoti pilnesnio ar ne? )

Audrius

  kai bet koks eilinis padoriai pakrauna tuos pirščiukus.