Tema: Re: patarimo aparatūrai
Autorius: Night
Data: 2016-02-16 16:46:13
Nesu melomanas, todėl galiu nusišnekėti. Yra tokia kontora Petrašiūnuose
http://www.autogarsas.lt/, pirkau ten neseniai kelis dalykus - nu turi jie
ten visokios tos apratūros prisidėję, manau daug ką gali ir atvežti. Ir
bičas tolkovas. Deja, jo kompetencijos įvertinti negaliu. Nuvažiuokit kartu
su švogeriu ir pakalbinkit/pažiūrėkit/paklausykit - nepars gi niekas čia tau
jokio konkretaus modelio, nes suprask, tai žiauriai neaudiofiliška :) Čia
tik toks kaip aš galiu nusipirkti kolonkes jų nepaklausęs, kai pardavėjas
sako, kad jos geros. Nes man px - aš negirdžiu skirtumo :)