Tema: Re: Q: patarimo aparatūrai
Autorius: Julius
Data: 2016-02-14 21:37:38
"LabaiNespauda" <blabla@nixejesebia.com> Wrote in message:

Toks ten ir melomanas. Tik kad lapų turi. Nupirk kokį šiuolaikinį
 VEF'ą su kuo daugiau lempučių mirksinčių, nikelio apvadais ir
 Svarovskiu inkrustuotą, ir jam tiks. Juk pats neklausys. Tik kai
 koks balius bus tada įdės MP3 su Žentais. Svarbu krūtai atrodytu.
 Juk korišai vertins...

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/