Tema: Re: dažnio keitiklis 50hz>60hz
Autorius: Levas
Data: 2013-08-02 18:46:26
darbe rodos kazkur metosi dar vienas Panevezio ekrano daznio keitiklis.
Cia japoniskas, hitachi. Jis tikrai pasileidzia ir veikia nuo vienos fazes.

Beda ta, kad jis skirtas 110V tinklui. Tai 230V paduodi iejimui tarp
dvieju faziu. Bet jo isejimas 3F be nulio (rodos) ir isejimo itampa
neatsimenu ar reguliuojasi, bet tikrai daugiau nei iejo nesigaus.

Minusai- suskaldytas korpusas, labai didelis ir mazos galios (kilovatas
ar du). Kai kurie turejo labai didelius kondikus viduje, tai nuo
isikrovimo ismusdavo 6A automatinius saugiklius.
Nu dar fucking manuala reikia susirasti...

Buvo mintis ji naudoti sukineti nesvarbius variklius perkomutavus is
zvaigzdes i trikampi. Bet taip ranka ir nepakilo isbandyti, nes buvo
nupirktas 1F->3F AEG keitiklis 2x mazesnio korpuso.

--
Bye, Levas

--
http://www.vabolis.lt