Tema: Re: dažnio keitiklis 50hz>60hz
Autorius: arulis
Data: 2013-07-30 16:35:04
esu mates , kaip tarybiniais laikais MAZ vairuotojas prase prikuritj nuo
svarkes .

buvau pacaniukas ir sakiau, kad negalima, kadangi svarke kintamos itampos,
tau reikia pastovios. negalejau niekaip perkalbeti. uzpiso, tai teko duoti
laidus.

ir junge jisai 70 V AC 200A prie akumo ar starterio. garsas tai toks buvo
TRRRRR baisus , uz puse kilometro turejo girdetis. neuzvede, bet ir
nesudegino :)