Tema: Re: dar ebay'us
Autorius: Tomis
Data: 2012-11-13 14:25:30
Man tai per paskutinius 2men 4 is 7 kinietisku siuntu atejo per 2-4
savaites.  3 siuntos pakeliui, dar telpa i laiko limita.

O siaip per visa laika nuo 2007 metu neatejo tik 1 siunta is UK. Vienas
daiktas usb rakciukas 8gb kuris pasirode besantis 2 gb "patiuninta"
kinietiska paddielke. O siaip daugiau problemu neturejau. Pasiklausius
jusu gal laimingas as zmogus esu?