Tema: Re: dar ebay'us
Autorius: alpa
Data: 2012-11-13 11:51:52
Paskutinius pora menesiu su siuntom visiska beda.Man is 15  siuntu dingo
9.Ateina pagrinde tik registruoti. Iki to laiko per 5 metus buvo dinges tik
vienas siuntinys.

"Vaidas"  wrote in message news:k7t0j7$g0j$1@trimpas.omnitel.net...

Aš tai pasakau: kadangi aš tavo persiųstą prekę gausiu vėliau, nei baigs
galioti tas ebay buyer purchase, tai dispute bus atidarytas bet kokiu
atveju. Jei dispute nenori - daryk full refund. O dispute jie labai
nenori. Jie aišku pasakoja kaip čia mes tavęs neapgausime ir panašiai,
dispute sukels MAN neigiamas emocijas ir t.t.

Tiesa, mano atveju prekės dingsta - visada ėjo sėkmingai, o dabar jau
kelintas siuntinys iš eilės - dingęs. Matyt kažkas pašte įsigudrino vogti.