Tema: Re: ebay
Autorius: Darius-B
Data: 2012-11-09 00:23:04
Prie to pacio paklausiu:
-pas mane is ebejaus siai dienai balansas virs 300usd mano nenaudai, tai
pagalvojau jeigu dar kokius 500...700usd paaukociau kitajozam mano sazine
eitu jau parukyti ar ne?

"Levas"  wrote in message news:k7gsrd$a9r$1@trimpas.omnitel.net...

pas mane irgi bedos nuo vasaros. Jau rodos 5 uzsakymai prasidingojo.
Kaip tik dabar rasau, kad grazintu pinigus uz ~10USD daiktus.

--
Bye, Levas

--
http://www.vabolis.lt