Tema: Re: ebay
Autorius: Rrr
Data: 2012-11-06 21:17:10
Pervest paprasta, paziurek sena transakcija, ten bus jo email, tuo email ir nusiusk pinigus per PayPal (prisijungus i PayPal, eini Send money ir irasai jo emaila, komentare gali ideti pilna prekes pavadinima is ebay). Easy.

Beja, parasyk ebay message'u, kad gailiesi, preke gavai ir pinigus pervedei, o feedbacko pakeist jau negali (kaip cia kazkas rase).