Tema: Re: Saldytuvo klaida
Autorius: Levas
Data: 2012-10-06 19:53:33
prisuki kintama rezistoriu- surandi dvi padetis prie kuriu meta error
(tipo trumpas ir nutrukes).
Poto pasuki kad isijungtu kompresorius. Po kazkiek laiko pradedi matuoti
temperatura saldiklyje. Kaip pasiekia -18 ar kiek ten turi buti, suki
potenciometra kad isijungtu kompresorius. Kai atsil iki sakysim 16 vel
suki kad suveiktu. Paprastas 1 kurso laboras :)

--
Bye, Levas

--
http://www.vabolis.lt