Tema: Re: Saldytuvo klaida
Autorius: vvvirgis
Data: 2012-10-06 19:07:57
Tai man ir reikalingi tie du nominalai. O varzas parinkinet itariu reiktu
prie kambario temperaturos, kad suzinot kada isijungs ir kada sustos. O
atsildyti saldiklio dabar neturiu galimybiu, todel ir bandau issiaiskinti
daviklio nominala, kad pasikeist neatsildzius

--
"Levas" <kazkur@pasbobute.com> parašė naujienų
pranešime:k4pjtg$9f7$1@trimpas.omnitel.net...