Tema: Re: ARI
Autorius: Guru
Data: 2012-09-25 12:44:07
Gerbiamasis Signalizacija,

Tai negi taip labai sunku čia visiems atviru tekstu pasakyti viso šio DAIKTO
kūrimo tikslą, nes jei tikslo nėra, tai kam jis kuriamas?
Palengvinsiu ir šį karta duodamas pasirinkti tinkamiausią variantą:
1. Nori sumažinti LESTO elektros suvartojimą iki minimumo.?, panaudodamas
saulės ir akumuliatoriuose sukauptą energiją ir tikiesi, kad sumažės Tavo
išlaidos...
2. Gal net ketini visai atsijungti nuo LESTO? Perspektyvoje, jei šis
DAIKTAS, jį patobulinus, tą leistų padaryti.., gal tikiesi, kad norintys Tau
padėti netyčia pasiūlys Tau tokį sprendimą, o Tu jiems net nepadėkosi...
3. Nori pabandyti pritaikyti standartinį ARĮ šiaip iš smalsumo, nes ARĮ
geriausia susiprojektuoti pagal aiškų tikslą, ką šis įrenginys turi
daryti...

Nemanau, kad nuolatos tekanti srovė per relę yra problema, kai pats sakai,
kad "px kiek kW kastuoja", tuo labiau, kad relę gali jungti taip, kad srovė
netekėtų, kai visi Tavo prietaisai maitinami iš akumuliatoriaus per
inverterį, o kai prietaisai maitinami iš LESTO elektros srovė per relę gali
tekėti..., tuomet 1W relės suvartojama galia tikrai nėra problema...

"Signalizacija"  wrote in message news:k3qf5v$la$1@trimpas.omnitel.net...

Siaip, jei neturi ka pasakyt i tema, tai geriausia butu patylet.
Nes ARI yra ARI ir visiskai jokio skirtumo ar ji stovi, kempery, ar katery,
ar pas dieduka kluone.