Tema: Re: ARI
Autorius: Audrius K.
Data: 2012-09-23 15:59:55
On 2012-09-23 14:44:18 +0300, Guru said:

> Sutinku parašyta aiškiai,- raidės tokios aiškios, žodžiai, net sakiniai
> aiškūs, bet nei žodžio apie reikalo esmę:
> 1. Kas per per prietaisai, kad juos norima "šerti" iš akumuliatoriaus,
> kol tas atiduos "visą dūšią", o tik po to jį krauti?
> 2. Ko norima pasiekti šitaip sudėtingai "šeriant" tuos prietaisus, t.y.
> koks yra viso šio DAIKTO kūrimo tikslas?

Taigi tikslas, panasu, yra toks - kad butu brangiau (t.y. kad laikas
nuo laiko reiktu nauju akumu :-)).  Neskaitant sumoketu pinigu uz visus
keitiklius, saules baterijas ir pan... )
Audrius K.
P.S. Man, pvz, net mintis nekyla naudotis kemperio akume sukaupta
energija kai turiu kur pasijungti 220V. Nors kemperio akuma krauna ant
stogo esanti saules baterija, o esant 220v itampai krauna ir saule, ir
220V pakrovejas :-))   Nes energija is akumo oi kokia brangi ... (cia
dar ir iskaitant tai, kad akumo resusrsas ne begalinis, ir kuo daugiau
ji iskrovinesi, tuo greiciau ji teks pakeisti...)