Tema: Re: BGA rework station
Autorius: Darius-B
Data: 2012-10-03 23:39:44
Siandien paskyriau pusdieni pabandyti BIRD5000:
1. kompo programa pusetinai veikia, paprasciau su rankomis pati kontroleri
programuoti.
2. Kontroleriai kaip ir puse b. Esant poreikiui, dauguma parametru
konfiguruojami, tame tarpe ir PID.
3. Standartiniai profiliai tai pjauna gryba, gal cia del patalpos
ventiliacijos, bet pakoregavus veikia.

Rezultatas: islitavau, su testeriu radau ko reikia, reballinau, ilitavau,
viskas veikia(bent jau tai ko man reikia:).

"G.S."  wrote in message news:k22v61$t7s$1@trimpas.omnitel.net...

su kitaisku reworku bus daug asaru.Su kitaisku pakaitinimu is apacios ir
karstu oru ir naujai irangai perkalibravus temperaturas tik nusipirkus
ir pasitreniravus eis kaip per sviesta.